marca 05, 2018

Dzień kobiet ? 5 pomysłów na prezent


1. Może zaczniemy od tego kiedy ?
8 MARCA !
Tak to jest ten dzień, kiedy każda kobieta na świecie powinna być noszona na rękach i w jak największym stopniu odciążania od trudów życia codziennego. Kolejne pytanie:

 2. Być oryginalnym i zrobić niespodziankę swojej kobiecie czy rok w rok robić to samo i być pewnym, że wasza luba będzie zachwycona na widok prezentu ?


Tutaj jednoznacznej odpowiedzi nie ma, ponieważ każda kobieta jest inna. Jedna trwa przy jednej rzeczy i pragnęłaby ją każdego roku, natomiast druga woli niespodzianki i nutkę niepewności w czasie oczekiwania na swój podarunek. Lecz istnieją takie "przystawki" , które każda kobieta powinna dostać. Ale co może zaistnieć jako nasze danie wstępne ??

BUKIET KWIATÓW
To jest chyba klasyk, każda kobieta bez względu na to czy wybuchowa czy cicha powinna dostać taki prezent. Nie ograniczajcie się w tym dniu do zwykłych tulipanów czy słynnych goździków. A może by tak róże ? Zazwyczaj czerownie.. Może zbyt klasyczne ? NIE, NIE, NIE ! Czerwień idealna. Białe? Ekstra. Różne kolory ? JAK NAJBARDZIEJ !


Ale przecież na różach nie powinniśmy zostać.To jest ta nasza "przystawka". Więc co dalej ?
Kolejnym dobrym pomysłem będzie zaproszenie waszej kobiety na romantyczną kolacje w restauracji. Panowie tutaj wielka uwaga do was. Na kobietach nie powinniście oszczędzać, aby nie pomyślały, że jesteście dla nich mało ważne. 


A co jeśli co roku była kolacja, a teraz chcielibyście zrobić małą niespodziankę ? Wtedy czas aby wasza wyobraźnia zaczęła pracować. Może jakiś organizer na biżuterie lub kosmetyki ? Małe ale powiem wam, że na prawdę cieszy. A co najważniejsze kolosalnej ceny za to nie zapłacicie. 





Ale przecież przydałoby się włożyć coś do naszego organizera. Kosmetyki ! Lecz tutaj Panowie musicie być bardzo uważni aby właściwy kosmetyk dobrać. Może podkład ? Świetny pomysł, tylko wcześniej zajrzyjcie po kryjomu do toaletki waszej lubej aby dobrać właściwy kolor lub firme, której używają wasze kobiety.



Kolejnym pomysłem jest książka. Może wasza dziewczyna czeka z niecierpliwością na dzień, gdzie na półkach polskich księgarni pojawi się wyczekiwany romans czy powieść, która do samego końca trzyma w napięciu. Sprawcie jej wtedy przyjemność i pokażcie, że wie co lubi. 





Ostatnią rzeczą, która moim zdaniem nie powinna zaistnieć jedynie w ten specjalny dzień, którym jest 8 marca powinno być sprawianie, aby na twarzy waszej drugiej połówki panował uśmiech i radość z posiadania tak wspaniałego faceta, który nie tylko w specjalne dni jest miły czy szarmancki. :))


Napiszcie w komentarzach co dostałyście na Dzień kobiet, lub Panowie co daliście swoim wybranką
























9 komentarzy:

  1. Na to pudełko z róznami mam chrapke od dawna :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że za dużo byś chciała, haha. Mi wystarczyłyby kwiaty z rana wraz ze śniadankiem zrobionym przez mojego partnera. No i duży uśmiech. Nie musiałabym mieć super kolacji czy prezentów, w końcu to nie moje urodziny. Wystarczyłby mi czas spędzony ze mną i tylko ze mną. Tylko nasza dwójka. Jakkolwiek byśmy chcieli ten czas spędzić, ważne że razem :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są jedynie przykłady, ja co roku dostaje kwiatka i dzień pełny uśmiechów. I to mi wystarcza. Posta został napisany z tego co usłyszałam od otaczających ludzi co dostają lub co by chcieli dostać.
      Ale dzięki za wypowiedzenie się ;)

      Usuń
  3. Róże są piękne :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki i kwiaty to zawsze dobry wybór ! ;) ja dodałabym jeszcze tutaj perfumy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdej z tych rzeczy bardzo bym się ucieszyła :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły prezentów :) Ja od swojego faceta nie dostałam nic, ale może odbijemy sobie to inny razem, gdy już nie będę przeziębiona :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na dzień kobiet dostałam kwiaty i zaproszenie na festiwal pizzy <3
    Zostawiam obserwację i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prepameik , Blogger