marca 03, 2018

Sephora. Zoeva matte hit czy kit ?




Na początek troche o Sephora. Jestem bardzo mile zaskoczona czasem dostawy !! Zamówienie składałam 01.03.2018r ok. godziny 18:00, natomiast informacja, że moja paczka znajduje się już w jednym z krakowskich paczkomatów dotarła do mnie już następnego dnia ok. godziny 10:00. Więc dostawa jak najbardziej na pluss :) Kolejnym pozytywnym aspektem jest forma zapakowania mojej przesyłki. Zamówienie przyszło do mnie w zwykłym kartonowym pudle, tutaj i tak już byłam nieco zaskoczona, ponieważ myślałam, że będzie zapakowana w kopertę bąbelkową. Wiec leci kolejny plus dla firmy Sephora. W środku pudła znajdowała się cudowna biało-czarna paczka z dużym logiem firmy. Po otwarciu paczuszki zawitały trzy próbki, które wcześniej sobie wybrałam.
  1. Podkład - Dior FOREVER UNDERCOVER 
  2. Perfumy - YVES SAINT LAURENT MON PARIS (piękny zapach, lecz cena powala)
  3. Perfumy - Soir de Lune Hubert Isabelle d'Ornano   
Zoeva matte palette to jedna z kultowych palet od firmy Zoeva, która przyszła do mnie szczelnie zapakowana w folie. Jest ona wykonana w ciepłych odcieniach brązów, fioletów czy pomarańczy.
Aktualna cena w sklepie Sephora to 95.00 zł, ale ja (łowca promocji) znalazłam kod rabatowy, który obniżył cenę o bodajże 10%. Paleta po pierwszym teście wypadła FENOMENALNIE !! 
Jakość pigmentacji cieni jest na bardzo wysokim poziomie, co pozwala stworzyć niesamowity makijaż nawet mniej wprawionej osobie.





Podumowując, jestem niezmiernie zaskoczona całokształtem zamówienia jak i głównym jego bohaterem (paletka cieni), które w ekspresowym tempie do mnie dotarło.
Jak na razie Sephora jest moim ulubieńcem wśród sklepów drogeryjnych 




                                        

2 komentarze:

  1. Ładnie paletka została zapakowana, a o tej firmie nigdy nie słyszałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta paletka <3
    Zostawiam obserwację i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prepameik , Blogger