marca 14, 2018

My 15 birthday, what I got ?


Pewnie jeszcze nikt z was nie posiada takiej informacji. Ale 13.03.2018 roku obchodziłam swoje piętnaste urodziny. Powiem wam, jak to było od początku. Dzień przed obiecałam sobie, że nic nie zepsuje mi tego dnia. Takie właśnie obiecanki cacanki heh 


Jest wtorek godzina 8:40 druga lekcja w szkole. Matematyka, a wraz z nią cudowna kartkówka. Wiedziałam, że umiem więc bez stresu zaczęłam rozwiązywać zadania. Zrobiłam pierwsze, następnie drugie, później trzecie, aż do szóstego. Pomyślałam super, będzie ocena pozytywna. A co się okazuje, że zrobiłam jedynie dwa zadania dobrze, i dostałam 2 przez jakieś pierdoły. Już mi się humor pogorszył. Pytacie co dalej ? Moje "koleżanki" z klasy jak i 3/4 osób zapomniało o jakże ważnym dla mnie dniu.. Kolejna przykra sytuacja ;/

Lecz na szczęście moja przyjaciółka (mam nadzieje, że to czyta) nie zapomniała i przyniosła mi prezent. A w tym poście opisze wam trochę bardziej szczegółowo co dostałam :)

  1. Tangle Teezer (już drugi), u mnie świetnie się sprawdza, więc się bardzo ciesze z mojego już drugiego egzemplarza, który jest w kolorze czerwonym :)

        2. Świeczka zapachowa firmy Glade by Brsie, jej cudowny zapach opisany jest Japoński Ogród.



        3. Maseczki do twarzy w płachcie i żelu:



Garnier, Moisture + aqua bomb maska kompres super nawilżenie i wygładzenie 



Lirene, rewitalizująca maska z witaminą C


Selfie project, maska łagodząca na tkaninie #CoolKoala


      4. Balsam do ust EOS


  Ja osobiście jestem ogromną fanką balsamów do ust, przez to że jakiś czas temu miałam problem z ich pękaniem, aktualnie mam 5 balsamów lecz dwóch nie mogłam znaleźć :))))


4 komentarze:

  1. Spóźnione ale szczere życzenia... Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń!! :)
    Fajny prezencik dostałaś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) 15 lat... Piękne czasy :) Wchodzisz teraz w najlepszy okres swojego życia ♥ Eos - uwielbiam te balsamiki do ust! Są niezastąpione ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja 15 lat skończę w maju. Też muszę sobie sprawić nowego Tanglee Teezera, bo mój stary już trochę się zniszczył. Świetne prezenty.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczere życzenia, mimo że już kilka dni po!<3
    Zostawiam obserwację i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prepameik , Blogger