marca 17, 2018

Real Techniques new brush



Hej, w dzisiejszym wpisie opowiem trochę o moich nowych zdobyczach, którymi są pędzle firmy Real Techniques by Sam&Nic travel essentials.


W zestawie znajdują się trzy pędzle:
*Pędzel uniwersalny, który w moim przypadku jest używany do pudru.



*Pędzel do nakładania ceni do powiek o zaokrąglonym włosiu.




*Podstawowy pędzel do nakładania podkładu, u mnie do podkładu służyć nie będzie, ponieważ nakłada zbyt grubą warstwę podkładu, natomiast ja używam go do konturowania.




*Stojak do suszenia pędzli, lecz ja używam go jedynie wtedy gdy gdzieś wyjeżdżam i potrzebuje zapakować najpotrzebniejsze pędzle.



*Darmowy, żel do czyszczenia pędzli, który jeszcze nie został przetestowany.



Jestem bardzo zadowolona z tych pędzli, włosie jest miękkie a po myciu ne wypadają pojedyncze włoski. Pędzel szybko schnie, i łatwo się myje. Ja zazwyczaj używam wody z mydłem do mycia, ale muszę przetestować żel, który oferuje firma. Mogę z czystym sumieniem polecić wam pędzle firmy real technique, ponieważ jest to rzecz wykonana na 100%.










3 komentarze:

  1. Pędzle wydają się bardzo fajne, ale mam pytanie odnośnie tego pudru. Dobrze Ci się sprawdza? Słyszałam o nim dużo pozytywnych, ale też negatywnych opinii i sama już nie wiem, czy warto go kupić.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, puder u mnie świetnie się sprawdza. Bardzo fajnie matuje cerę i nie uwydatnia porów. Ma świetną gramature, a cenę tego pudru również jest świetnie. Wiec z chęcią mogę ci go polecić, pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Kuszą mnie bardzo te pędzle od jakiegoś czasu i pora się skusić:)
    Zostawiam obserwację i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Prepameik , Blogger