lipca 23, 2018

Come back !


Witam po długiej nieobecności!


      Powracam aby wyspowiadać się dlaczego nie było mnie taki długi okres czasu. W końcu 5 miesięcy to czas, w którym mogłabym rozwinąć bloga, wypromować go tak aby moje posty docierały do tysięcy osób. 

      Myślę, że jest to wina mojego słomianego zapału i chęci zdobycia szczytów bez większego wysiłku, uważam też, że byłam osobą, która nie pisała postów z przyjemnością tylko siedziałam nad nimi godzinami i starałam się wymyślać zdania aby "wyglądało to jakoś". 

      Mam nadzieję, że teraz to się zmieni i powrócę do regularnych wpisów, które będą was interesować. Także zwracam się do was z zapytaniem:

O CZYM BYŚCIE CHCIELI NASTĘPNY POST ?

     Tak naprawdę do blog jest wasz a ja jestem organem, który go tworzy, więc czekam na komentarze i liczę, że w nich znajdę jakieś ciekawe sugestie :)


Pozdrawiam i życzę miłych wakacji !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Prepameik , Blogger